Nya funktioner i Bokio Byrå
Bokio Byrå är i en snabb utvecklingsfas. Med ett team som jobbar hårt mot att göra byråmiljön så friktionsfri som möjligt dyker det upp nya funktioner och möjligheter för varje månad som passerar.
Snabbare navigering
För att du ska slippa gå i olika flikar kan du nu utföra fler saker direkt från huvudmenyn. Här kan du numera skapa nya uppgifter, lägga till kunder och redovisningskonsulter.
Lägg till en kommentar eller uppgift
För att underlätta samarbetet inom er byrå går det nu att skapa uppgifter som går att koppla till en kollega. Om du exempelvis har laddat upp några kvitton som hanteras kan du lägga till en kollega på den uppgiften. Den berörda kollegan får då en notis, antingen via mail eller i webbappen beroende på preferenser.
Bli uppdaterad direkt
För att minska ställtiderna mellan olika arbetsuppgifter har vi nu lagt till notiser i Bokio Byrå. När någon har bjudit in dig till en uppgift eller om en status ändras får du en notis skickad omedelbart. Missa aldrig något viktigt!
Håll koll på en uppgifts status
När du skapar en ny uppgift kan du ställa in vilken deadline uppgiften har. När din kollega har jobbat klart med uppgiften kan denne ändra statusen. På så sätt kan alla som jobbar med en uppgift få en tydlig överblick över en uppgifts status.
Nytt kortkommando
Är du van vid att använda den manuella bokföringen? Med det nya kortkommandot tar du dig snabbt dit genom två steg. Oavsett var i Bokio du är så kan du nå snabbsöken med följande kortkommando:
- PC: Alt+B
- Mac: Shift+Command+B
Gör din Bokio Byrå-upplevelse ännu bättre med den här genvägen!
Kom igång med Bokio idag!
Med företagskonto och automatiserad bokföring samlat blir allt enklare, tryggare och billigare. Kom igång direkt, du binder dig inte till något.
Skapa konto Se våra priser