Hur fungerar Bokio Support?

I Bokio ingår olika supporttjänster beroende på vilken prisplan du har. Du kan enkelt kontakta support när du är inloggad genom att klicka på Hjälp Kontakta support. Du får välja kategori och har även möjlighet att bifoga eventuella filer som kan underlätta för att du ska få bra hjälp.

Kontakta support

Provperiod

Som ny användare får du en kostnadsfri provperiod i Bokio i 14 dagar. Under provperioden har du tillgång till vårt hjälpcenter och produktsupport enligt ovan.

Du får dessutom åtkomst till Bokios livechatt där du kan chatta med våra produktexperter direkt inne på ditt företag, som finns tillgängliga för att hjälpa dig med dina frågor om hur du bäst kommer igång eller hur Bokios funktioner fungerar.

Under din kostnadsfria provperiod har du även tillgång till Bokios telefonsupport. Du hittar telefonnummer genom Hjälp Kontakta support

 

Livechatt för Business användare

Premium Plus

Med prisplanen Premium Plus får du tillgång till flera exklusiva supporttjänster. 

Telefonsupport: Kontakta oss per telefon för att få hjälp med dina produktfrågor! Du hittar telefonnumret genom Hjälp → Kontakta support. Vänligen ange ditt organisationsnummer samt vad ditt ärende gäller, så ringer vi upp dig så snart som möjligt. Telefonsupporten har öppet mellan 07-16 på helgfria vardagar.

Livechatt: Chatta med vår support direkt inne på ditt företag i Bokio. Chatten är öppen alla helgfria vardagar. När chatten är tillgänglig hittar du chattikonen längst ned till höger i webbläsarfönstret.

Bokföringssupport: Har du underlag som du är osäker på hur de ska bokföras? Med Premium Plus ingår Bokios Bokföringssupport helt utan extra kostnad.

Prioriterad support: Dina ärenden placeras först i kön, vilket ger snabbare hjälp när du kontaktar oss via supportformuläret eller e-post.

Premium

Har du prisplanen Premium får du tillgång till produktsupport genom kontaktformuläret eller via support@bokio.se. Produktsupport innebär att du kan ställa frågor om vår produkt, hur våra tjänster och funktioner fungerar samt få hjälp med ärenden av teknisk karaktär.

Du har även möjlighet att använda bokföringssupporten till en kostnad av 100 kr per verifikat.

Vad ska jag göra om jag har en fråga om bokföring?

I våra hjälpguider finns svar på en mängd olika frågor om bokföring. Du hittar dem när du är inloggad i Bokio under Hjälp uppe till höger eller här. Du kan också få hjälp genom vår Bokföringssupport. För mer avancerad bokföringshjälp har du möjlighet att anlita en konsult, direkt i Bokio. 

Sök i hjälpguider

 

 

Läs mer