Klädbutiken från Kungsängen som drivs av en mor och hennes dotter.
Fysisk klädbutik, webbshop och liveshopping på sociala medier har gjort att företaget ökat hundratals % de senaste två åren.
Företaget ökade 360% år 2 och nu år 3 ökade det 45%. Företaget mår prima.
Håller ofta event med modevisning på lokala restauranger, ordnar kundkvällar och har ordnat julmarknad för lokala företagare att kunna visa upp sig för invånarna i kommunen.
Har endast svenska och danska märken i butiken. De efterfrågar information omändrad fabriker. Företaget har digitala stämpelkort, digitala kvitton, återvinner allt emballage korrekt och följer lagar så som ex distansavtalslagen vilken de nästan är ensam om att följa enligt deras kunder som följer fler.
Oj! Den är megastor! Butiken öppnade 2021 under pandemin och grundarna har aldrig tvivlat på sin affärsidé. De ligger alltid steget före utifall något skulle ske. Med tre ben att stå på känner de sig starka